وقتی آرام پنجره را باز می کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وقتی آرام پنجره را باز می کنم
نوشته شده در یک شنبه 17 اسفند 1393
بازدید : 449
نویسنده : روزبه
 

وقتی آرام پنجره را باز میکنم...
گویی تو پشت آن ایستاده ای...
صدای قلبت می آید...بوی عطر تنت به مشام میرسد...
وقتی پنجره را باز می کنم...قلبم می لرزد...
اشک در چشمانم می لغزد...و لب طاقچه ی نگاهت مینشیند...
می بینی؟
هنوز در انتظار آمدنت هستم...آیا می آیی؟




:: برچسب‌ها: عشق شقایق , دلنوشته عاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: